Humor prosto z Call Center - najśmieszniejsze teksty i sytuacje dot. klientów telefonujących na infolinie operatorów telekomunikacyjnych
niedziela, 07 czerwca 2015

Najmilsi! Na blogu cisza, wszystko zarosło kurzem i pajęczynami. Dzieje się tak, ponieważ w call center nie pracuję (na szczęście - czego i Wam wszystkim życzę) już od ponad 2 lat. Parę dni temu, podczas porządków na kompie, demony przeszłości wróciły :) Znalazłem jeszcze parę ładnych stron tekstów, które nigdy nie zostały opublikowane na CTC. W związku z tym postanowiłem odprawić egzorcyzmy i wrzucić je na bloga. Z tą małą różnicą, że przerzucam się wyłącznie na FB - od tej pory tylko i wyłącznie na monstrum stworzonym przez Zuckerberga będą pojawiać się nowe notki aż do wyczerpania zapasów. Później zamykam tę część mojego żywota zawodowego, gaszę światło i wychodzę. Chyba że Wy sami będziecie utrzymywać tego fanpejdża przy życiu, bo że we wszelkiej maści CC nadal jest wesoło, to nie wątpię :)

Czyli raz jeszcze - od tej pory tylko tutaj: https://www.facebook.com/zpkcc

wtorek, 23 września 2014

Klientka do Konsultanta: "Od kilku dni same problemy z tą waszą telewizją. Obraz ciągle się zatrzymuje. Jak Pan chce dowodów, to mąż może zrobić zdjęcie komórką jak obraz się zacina!"

09:19, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Komentarze (4) »
piątek, 01 lutego 2013

Konsultant: "Tak, faktycznie mamy na tym obiekcie awarię. Zgodnie z informacją z Działu Technicznego powinna zostać usunięta w godzinach nocnych, ok. 2:00 - 3:00"
Klient: "Mam czekać przy telefonie?"

09:15, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Komentarze (7) »
czwartek, 22 listopada 2012

Klientka do Konsultanta: "Mój internet powinien mieć prędkość 2 Megapaskale".

sobota, 17 listopada 2012

Klientka informuje Konsultantkę o statusie diod na modemie: "No więc tak - pierwsza to w sumie normalnie, ale ta lampka tak trochę drga, ale ta kolejna to już nie. Następna w sumie może tak, a może nie. Czwarta to w ogóle nie świeci, ale generalnie to wszystkie świecą".

01:09, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 13 listopada 2012

Klientka do Konsultanta: "Dzień dobry, jestem wieloletnią właścicielką Telekomunikacji Polskiej"

21:20, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 04 listopada 2012

Klient: "Ja żadnej umowy z wami nie podpisywałem! Nic takiego nie miało miejsca!"
Konsultant: "Ale..."
Klient: "Ale co? Ta umowa jest na ile - 12 miesięcy?"
Konsultant: "Na 24 miesiące"
Klient: "Na 24 miesiące, jasne! Ja pamiętam, że podpisywałem na 12 miesięcy!"

02:00, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 22 października 2012

Klient do żony w związku z zaleconym przez Konsultanta restartem modemu: "Przytrzymaj ten guzik trzy sekundy i licz do sześciu".

23:12, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Dodaj komentarz »
sobota, 22 września 2012

Jest sobota. Konsultant informuje Klienta, że w jego lokalizacji jest aktualnie poważna awaria, która na pewno nie zostanie usunięta w ciągu kilku najbliższych godzin. Komentarz Klienta: "W sumie to bardzo dobrze, bo i tak siedzę w robocie, a bez internetu nie mogę pracować. Dziękuję i życzę miłego dnia!". Rozłączenie.

00:16, rutinoscorbin80 , Teksty z linii
Link Dodaj komentarz »
sobota, 15 września 2012

Klient zgłaszający problemy z telewizją cyfrową do Konsultantki: "Jasne, cokolwiek by się nie działo, to zawsze jest wina klienta. Zaraz mi pani powie, że te stopklatki to nie jest wina dekodera, tylko ja za często mrugam i jednocześnie zatykają mi się uszy!".

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 14
| < Czerwiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Do naszego Call Center
zadzwoniło do tej pory

zadowolonych Klientów!

     

 

stat4u